Varför varför??

Det jag inte förstår är att varför ska livet vara så himmla tråkigt jämt?? Men visst man brukar säga: Det blir vad man gör det till. Men har man svårt att ta kontakt med andra folk och ta sig för av saker då är det inte lätt. Jag sitter just nu mitt i en bubbla och kan inte ta mig ur den...ser inte ljuset i livet!!! Fast ändå försöker jag att kämpa på så gott det går. Jag ska fira jul hos min mamma i år igen, tillsammans med deras hund, mina syskon och Smulan såå klart. Även fast jag lätt blir arg på dig Smulan och gapar och skriker åt dig så älskar jag dig lika mycket ändå.

 God jul på er allihopa.!!!

Kommentarer
Postat av: Kakan// Stenungsund

god jul på dig med min vän!
du är alltid välkommen till mig vännen!!!
kramis

2007-12-21 @ 16:57:08
URL: http://wigstrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0