Bara att ta nya tag!!!

 Japp nu gäller det att försöka ta nya tag...och skita i alla dom här skit stövlarna. "det är bara att bita i det sura äpplet och gå vidare" Jo det är helt sant, för även om det är tufft coh jobbigt så finns ändå ljuset där framme nånstanns. Det är dit man måste hitta. Jag skiter i dig nu..jag är nog stark och klarar mig utan dig som vän...du vet vem Du är!!! Fast en vacker dag så kommer vi säkert att hitta tillbaka till varandra igen, det är jag säker på. Bara det får ta tid och att var och en får låta allt sjunka till botten först.  Innerst inne vill jag vara din vän igen men vågar inte ta kontakten, för jag vet vad jag kommer få för svar. Jaja men jag VET ialla fall en som inte ALDRIG någonsin sviker mig hur arg jag än blir på den, och det är min katt Smulan. Hon sviker mig aldrig. ÄLSKAR dig Smulan

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej hej.
det är bra skrivit av dig att skriva så, för det stämmer bra, tror att vi skall låta allt smälta så känner man sedan om det skall bli en fortsättning för oss som vänner...... ingenting är omöjligt, jag tänker på dig iaf. det skall du veta...

2008-01-30 @ 22:26:02
URL: http://www.wigstrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0